2020 - 08 - 8

A szépségipar az egyik legdinamikusabban fejlődő terület. Szépnek lenni ma minden pénzt megér. Nincs olyan testrész, amelyen ne lehetne valamit javítani, átalakítani. S az ehhez szükséges termékek, kezelések olyan tárháza áll rendelkezésre, hogy néha már nem is lehet eligazodni ezek között. Kipróbáljuk ezt, azt, s végül egy biztos módszer marad, amit soha nem lehet egy újdonsággal felülmúlni: a belső béke, a belső szépség. Ha ez megvan, az a külsőnkön is látszani fog és ekkor tudnak igazán hatni kozmetikai ipar remekei.

Ebben a szakmában alapvetően fontos a közvetlenség. Emberek lépnek kapcsolatba egymással. Nem vitás, hogy a szépségszalonok egyszerre töltenek be lélekgyógyász és hírközlési funkciót is. Nagy kozmetikai cégek is felvállalják egy-egy fontos társadalmi kérdés támogatását. Ugyanakkor, ahogy egy amerikai pedikűrszalon tulajdonosának története mutatja, kicsiben is lehet támogatni jó ügyet. A hölgy a mellrák elleni küzdelem jegyében hirdetett meg kezeléscsomagot, amelynek elnevezése folyamatosan figyelmezteti  a nőket a kór veszélyére. Az ötlet kiváló, a cél nemes. Bármelyik szalon követheti a példáját és nem jelent többletköltséget sem.

Baka Zsuzsa

Szerkesztő

Baka Zsuzsa

Nincs hozzászólás

Kérjük lépj be a hozzászóláshoz.